مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-14اقتصادي

گفت وشنود| تیر خوردی؟!


طرح شجاعانه دولت برای عادلانه کردن یارانه ها و پرداخت مستقیم آن به مردم به جای پرداخت به وارد کنندگان، بعضی ها را بدجوری به خشم آورده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود شنبه 24 اردیبهشت نوشت: گفت: چه خبر؟! گفتم: طرح شجاعانه دولت برای عادلانه کردن یارانه ها و پرداخت مستقیم آن به مردم به جای پرداخت به وارد کنندگان، بعضی ها را بدجوری به خشم آورده است! گفت: خُب حق دارند! چون ارز یارانه ای را می گرفتند و برخی از آنها به جای واردکردن کالای مورد نیاز مردم و فروش ارزان، ارز های دریافتی را تبدیل کرده و بالا می کشیدند و یا کالای وارداتی را به قیمت بازار آزاد می فروختند! و .

البته برخی از آنها هم قانون را رعایت می کردند.

گفتم: پس بگو چرا به جای نقد منصفانه که دولت نیز خواستار آن است به دروغگویی و تحریف صورت مسئله روی آورده اند! گفت: دروغ هایشان هم خیلی دم دستی و ناشیانه است.

اخیراً فیلمی از تجمع تعدادی از مردم به عنوان اعتراض به تصمیم اخیر دولت منتشر کرده اند که در آن افراد کاپشن و کلاه پشمی و لباس گرم به تن دارند! گفتم: آدم قالتاقی پالتویش را با آتش سیگار سوراخ کرد و نزد مرحوم آیت الله کاشانی رفت و ادعا کرد این سوراخ ها جای تیرهایی است که در ماجرای 28 مرداد از سوی ماموران رژیم شاه به وی شلیک شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| تیر خوردی؟!

گفت وشنود| تیر خوردی؟!